Brbljaonica

Barica Miletic - 07/10/2017 - 20:00

Iznad Bunovca su svi krenuli desno a ja lijevo da im ne smetam. I zakaj da imamo iste slike.

Barica Miletic - 13/09/2017 - 20:33

Malo sam slikala nemirne planinare na Mirnoj gori

Barica Miletic - 01/09/2017 - 18:41

Normalno bi bilo ići na more za godišnji ali Joško i ja smo se skitali po Velebitu tak da imam nekaj novih slika

admin - 09/08/2017 - 17:11

Marinove video prezentacije izleta možete pogledati u izbornicima Foto albumi i Youtube (gore lijevo).

Barica Miletic - 25/07/2017 - 22:19

Penjačko - vodeni izlet u mom je albumu

Barica Miletic - 12/06/2017 - 23:46

otkrila sam još jedan mali raj na Velebitu -- Bunovac

admin - 07/06/2017 - 10:33

Edine fotografije s izleta na Baške Oštarije pogledajte na: https://goo.gl/photos/BStCYcnCo5uwzEGh8

Željko Hajtok - 23/05/2017 - 00:30

Fotografije s izleta na Krk ožete pogledati u mojem albumu (link gore - Foto albumi)

Barica Miletic - 22/05/2017 - 22:17

sad pak imam neke motive sa Velebita kam sam išla sa poznanicima iz Vrapča

admin - 05/05/2017 - 22:31

Dodali smo još jednog fotografa u Foto albume - Ivana Ljubičića, polaznika pl.škole 2017.

Vremenska prognoza

Državni hidrometeorološki zavod - prognoze vremena   YR.no - vremenska prognoza

Pl. put Sv. Nedelja - Okić

Osnovni parametri:

Duljina puta: oko 14 km (11 km do Sv. Martina pod Okićem).
Trajanje obilaska: oko 4:30 h (oko 3:15 h do Sv. Martina pod Okićem).
Trasa: Sveta Nedelja - Svetonedeljski Breg - Molvička šuma - Falašćak - Sv. Martin pod Okićem - Podgrađe Podokićko - pl. dom pod Okićem.

Planinarski put Sveta Nedelja - Okić službeno je otvoren 1. lipnja 2014.. Put se sastoji od dva dijela: prvi dio - od Svete Nedelje do Svetog Martina pod Okićem, o kojem brigu vodi PD "Pinklec" Sveta Nedelja i drugi dio - od Svetog Martina pod Okićem do planinarskog doma "Dr. Maks Plotnikov" pod Okićem, o kojem brigu vodi PDS "Velebit" Zagreb.

Zašto planinariti?

Planinarenje nije samo besciljno lutanje planinama i šumama ili osvajanje vrhova. Planinarenje je način i stil života, čitav niz aktivnosti koje upotpunjuju naš život i čine nas zdravijima, sretnijima i veselijima.

Zamijenimo dugotrajno i štetno sjedenje pred televizorom i računalom rekreacijom na svježem zraku u ugodnom i veselom društvu, lijepim izletima diljem Lijepe naše i šire, planinarskim veselicama, prekrasnim vidicima...

Znanstveno je dokazano da kretanje na svježem zraku znatno pospješuje memoriju i koncentraciju (mozak prima puno više kisika), umanjuje stres, pozitivno djeluje na rad srca, poboljšava cirkulaciju, imunološki sustav, i opće psihičko i fizičko stanje organizma.

I zato - HAJDEMO U PLANINE!

Previous ◁ | ▷ Next

Plan aktivnosti

26. 11. 2017. (nedjelja)
POSAVSKO HRIBOVJE: Lisca (SLO)
(izlet Male planinarske škole)
Info: Denis Ježdik (091 337 10 91)

Plan izleta je informativnog karaktera. Ovisno o vremenu i drugim uvjetima može se mijenjati i prilagođavati. Detaljan dogovor za izlete na sastancima utorkom u 19 sati u Društvenom domu Sveta Nedelja.

Više informacija o planinarskom društvu, izletima i sastancima: pinklec.info@gmail.com ili 091 95 55 549.

Opis Planinarskog puta Sveta Nedelja - Okić

Osnovni parametri:

Duljina puta: oko 14 km (11 km do Sv. Martina pod Okićem).

Trajanje obilaska: oko 4:30 h (oko 3:15 h do Sv. Martina pod Okićem).

Trasa: Sveta Nedelja - Svetonedeljski Breg - Molvička šuma - Falašćak - Sv. Martin pod Okićem - Podgrađe Podokićko - pl. dom pod Okićem.

Put započinje u središtu Svete Nedelje, na Trgu Ante Starčevića, do kojeg vode markacije od autobusne stanice u Ulici dr. Franje Tuđmana (cesta koja vodi od Podsuseda prema Samoboru, bivša Betonska cesta) i od župnog dvora pored crkve Presvetog Trojstva u Svetoj Nedelji. Iza Trga Ante Starčevića (kad se dolazi od crkve) postoji mogućnost ostavljanja vozila na većem parkingu.

Od Trga Ante Starčevića krećemo Stilinovićevom ulicom u smjeru zapada (Samobora) i hodamo nogostupom otprilike 600 metara, nakon čega skrećemo lijevo (jug-jugoistok) u Vodovodnu ulicu. Hodamo do kraja asfalta (oko 100 m) i nastavljamo šumskom stazom (gudurom) do Nazorove ulice, asfaltirane ceste koja vodi od Svete Nedelje do zaselka Svetonedeljski Breg. Skrećemo desno (smjer jugozapad) u Nazorovu i hodamo asfaltom dvadesetak metara, a potom skrećemo desno na lijepu šumsku stazu (smjer sjeverozapad), kojom izbjegavamo asfaltirani put. Staza se nakon otprilike 130 metara opet spaja s asfaltiranim putom, na koji se uključujemo desno, u smjeru zapada, a nakon svega nekoliko metara vraćamo se desno u šumu (sjeverozapad), na šumski puteljak s kojeg nakon 50 metara skrećemo lijevo na šumsku stazu u smjeru zapada, koja nas vodi do asfaltirane ceste na početku naselja Svetonedeljski Breg. Na cesti skrećemo desno u smjeru zapada, a nakon otprilike 30 m skrećemo lijevo (jug) na makadamski put. Makadamom hodamo 140 metara do ulice Kozjak (križanje makadamskih putova). Od križanja nastavljamo u smjeru jugozapada, najprije makadamskim putom, koji nakon nekoliko desetaka metara prelazi u poljski puteljak, kojim nastavljamo još stotinjak metara do vidikovca Borovina (300 m n/v). Molimo ne gazite po livadi - privatno je vlasništvo! Ovo je jedan od najljepših vidikovaca na svetonedeljskim brežuljcima, s kojeg se pružaju pogledi gotovo na sve strane: Zagreb s Medvednicom na istoku i sjeveroistoku, Samobor s okolnim gorjem na zapadu, Posavsko hribovje u Sloveniji (sjeverozapad), Donačka gora, Boč i Maceljska gora na sjeveru, gorje Hrvatskog zagorja na sjeveru i sjeveroistoku, Pokuplje i Turopolje na jugu i jugoistoku. Za lijepa vremena, osobito nakon bure, vide se planine Bosne, Like, Slavonije...

S vidikovca se spuštamo u smjeru zapada do glavne ceste koja vodi kroz naselje Svetonedeljski Breg i nastavljamo polulijevo makadamskim putom (u smjeru juga), koji nakon stotinjak metara prelazi u usku stazu, koja nas vodi do grebenskog puta na Ivanskom bregu u blizini zaselka Lacković Breg. Na grebenskom putu skrećemo desno (zapad) u smjeru dvaju manjih repetitora i nakon 200 metara opet dolazimo na asfaltiranu cestu. Na cesti skrećemo lijevo (jug) kroz zaselak Lacković breg. Asfaltiranom cestom hodamo oko 180 metara i skrećemo lijevo (jugoistok) prema vojnom objektu, ispod kojeg se nalaze klupe za odmor. S ovog odmorišta se pruža lijepi pogled na cijeli Zagreb.

Od odmorišta nastavljamo grebenskim putom u smjeru jugoistoka do kapele sv. Marije Magdalene (oko 1,5 km). Na ovom dijelu puta se otvaraju lijepi pogledi prema Samoborskom gorju (Okiću, Plešivici, Oštrcu...) Kod kapele opet imamo na raspolaganju klupe za odmor. Od kapele nastavljamo najprije makadamom u smjeru juga (lagani uspon pokraj drvenih vikendica), a potom se spuštamo šumskim putom u smjeru jugoistoka do bunara s pitkom vodom Stublov zdenac. Od kapele do bunara ima otprilike 900 metara. Kod bunara opet imamo uređeno malo odmorište.

Od bunara nastavljamo makadamom u smjeru juga, a nakon 120 metara se odvajamo desno (zapad) na poljski puteljak uz rub šume. Nakon 100 m skrećemo lijevo (jug) na drugi poljski puteljak (gudura), kojim nakon stotinjak metara dolazimo do uske asfaltirane ceste (Ulica Matije Gupca), kojom se spuštamo do križanja Ul. Matije Gupca (nastavlja lijevo) i ulice Bušićka (desno) na međi Male Gorice i Molvica. Na tom križanju nastavljamo lijevo u pravcu juga i nakon 200 metara dolazimo do glavne asfaltirane ceste koja povezuje Malu Goricu i Molvice (na cestu izlazimo točno na granici ta dva naselja).

Prelazimo cestu ukoso desno i nastavljamo poljskim puteljkom u smjeru dolaska (s ceste lijevo, jug) prema Molvičkoj šumi. Nakon 40-50 metara prelazimo potok Molvica (ime je dobio po mlinicama, vjerojatno izraz dolazi još iz staroslavenskog jezika). Nastavljamo zavojitim šumskim puteljkom pokraj vikendice - vagona. Nakon otprilike 300 metara s desne strane možemo uočiti grob (s našeg puta se vidi križ), za koji se pretpostavlja da se odnosi na ubojstvo više civila tijekom drugog svjetskog rata. Nakon otprilike 450 - 500 metara (mjereno od potoka) dolazimo do križanja šumskih putova, odakle nastavljamo desno (zapad), grebenom koji se pruža paralelno cesti kroz naselje Molvice.

Hodamo grebenskim putem iznad Molvica (uglavnom u pravcu zapada) oko 3 km do asfaltirane ceste u naselju Falašćak. Prelazimo cestu i spuštamo se gudurom do Svetog Martina pod Okićem (oko 1 km).

Od Sv. Martina nastavljamo desno starim planinarskim putom, preko naselja Dolec Podokićki i Podgrađe Podokićko, do podnožja Okića te dalje šumskom stazom (markiranom) do planinarskog doma pod Okićem (ispod Dragojline staze i Žoharovog puta te pored odvojaka za iste).

Markacija na dijelu puta od Sv. Martina do završetka ceste u Podgrađu vodi asfaltom koji možemo izbjeći većim dijelom ako iza naselja Dolec Podokićki (oko 250 m od središta Sv. Martina) skrenemo lijevo u šumu. Šumski put, koji je označen bijelim točkama, dovest će nas do malog košarkaškog igrališta na prijevoju na početku naselja Podgrađe Podokićko. Igralište zaobiđemo s desne strane i opet pratimo bijele točke na poljskom puteljku uz rub šume. Nakon 500 m taj nas puteljak dovodi do većeg makadamskog puta. Ako skrenemo lijevo, spustit ćemo se opet na cestu s markacijama kroz Podgrađe (asfalt), kojom nastavljamo desno do kraja sela (izvrstan izvor) te dalje stazom do planinarskog doma. Ako skrenemo desno makadamom koji kasnije prelazi u poljski, odn. šumski put, možemo slijediti bijele točke sve do Etno kuće Slakoper u Klakama (zaselak Jakopci), ispod koje je izvrstan izvor, odakle nastavljamo lijevo markiranim putem kroz šumu do planinarskog doma. Lijevi put (markirani, kroz Podgrađe) ima oko 2 km, lijepe poglede na Okić, Dragojlinu stazu i Žoharov put, a završava malo strmijim usponom prema planinarskom domu. Desni put (preko Etno kuće, nemarkiran, označen bijelim točkama) ima nešto više od 2,5 km, hoda se grebenskim putom s lijepim pogledima, nešto je laganiji od lijevog (nema strmog uspona).

SRETAN PUT I UGODNO PLANINARENJE NAŠIM PLANINARSKIM PUTOM ŽELI VAM PLANINARSKO DRUŠTVO "PINKLEC"!

svn-svm1

(klikni na sliku za uvećanu kartu; za spremanje karte - desnim gumbom miša na uvećanoj slici, nakon toga "Save As" ili "Spremi kao", odaberite lokaciju na disku Vašeg računala)

Svetonedeljske rekr. staze

U suradnji s Turističkom zajednicom Grada Svete Nedelje tijekom 2011. godine trasirali smo nove rekreacijske staze po svetonedeljskim bregima. Izrađeni su i novi turistički zemljovidi s ucrtanim rekreacijskim stazama, koji se mogu nabaviti u uredu Turističke zajednice Sv. Nedelje ili kod nas, za vrijeme sastanaka.